Misteriosul Vizitator!


Exista un site, unde oamenii se plang de o varietate de probleme cotidiene zilnice, ce le complica viata si anume, „viatadecacat.net„, unde m’a impresionat foarte mult situatia de „cacat” a unui tanar, care o duce cum nu se poate de rau si chiar nu doresc la nimeni sa fie in pielea lui, pentru ca e mult prea dureros, chiar ii rog pe aceasta cale pe cei care sufera cu inima sau minorii sa nu citeasca mesajul de mai jos si sa inchida fereastra din browser:

„Acum vreo doua saptamani mi-am facut blog, si acum vreo ora m-am uitat la statistici, de unde am constatat o vizita pe zi. M-am intrebat atunci cine este acest misterios vizitator care vine in fiecare zi pe blog sa verifica(e) daca sunt articole noi …
Mi-a trebuit o jumatate de ora sa-mi dau seama ca eu eram vizitatorul …
VDC!”

Vezi sursa articolului

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Panarame și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

