Romanii are Talent! (25.03.2011)


Cu mana pe mouse vad cum toti prietenii mei ies de pe messenger, numai raspund la telefon, numai ies din casa, si asta pentru ca a inceput emisiunea lor „preferata” Romanii are Talent!


Stiu ca e trist, iar intr’o astfel de situatie nu imi vine in minte decat un simplu vers al cantaretului de muzica rap, Spike: „Yo plec sa sperii raiul, cu talentul meu din nastere!! Ei bine talentul meu in acest moment, e sa public topicuri pe blog despre aceasta emisiune :)) Si ca sa fie mai distractiv, am observat ca nu doar yo am suspectat manipularea in masa ce o face aceasta emisiune, ci si actorul Mihai Bendeac, la showul lui saptamanal, In puii mei care o incercat sa arate lumi ce poti vedea in realitate la emisiunea de pe PRO.tv.

Stiu ca si vinerea trecuta am scos un topik pe baza acestui subiect, iar drept urmare, poate chiar de suparare, saptamana asta m’am gandit sa postez doua filmulete consecutive de la emisiunea Romanii are Talent – cu Mihai Bendeac in rolurile principale. Vizionare plac(f)uta!

http://inpuiimei.a1.ro/emisiune/In-puii-mei-_378.html

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Romanii are Talent. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

