Romanii are Talent! (18.03.2011)


Vorba unui amic de’al meu (nu dau nume care, George): De cat sa ma uit la Romanii au talent, mai bine beau o bere :) ). Deci am observat un lucru straniu. De cand a inceput aceasta emisiune, s’au inmultit numarul oamenilor cu deficiente mintale in romania :) ). Chiar am vorbit cu mai multi prieteni si am ajuns la concluzia ca pana si o telenovela e mai educativa decat emisiunea care ruleaza chiar acum in direct pe PRO.tv.

Din pura curiozitate am vrut sa vad cati dintre prietenii mei de pe messenger se uita la aceasta emisiune, ca sa stiu la cati sa dau ignore…:)). Si prin urmare am organizat un sondaj de opinie ;) ) Ce a iesit, vedeti mai jos :d

Mass – Ai vazut ce s’a intamplat la romanii au talent? :O

Raspunsuri pozitive…………….

01. #the.man X: “nu o urmaresc”
02. snuglz dennis..b: eu nu o urmaresc
03. Nicolae Andrei: bwei nu ma intereseaza sincer, zi si u cn esti sa ma dumiresc si io
04. Iasmina Stoianov: nu
05. Aiacoboaiei Maria: nu, ce sa intamplat?
06. tudor Tudor: nu.. dar ce sa intamplat?
07. Attila Attila: nuu, nu ma uit
08. cinca ADELA: nu, ce sa intamplat imi zici si mie?
09. gygolo 80000$: nu dar cine esti?

Raspunsuri negative……………

01. alex nike: da
02. Kitzy [;x] Ireal,dar Ideal ;X !: da :) )
03. NoMusic`NoLife: ba da..cred
04. ? ?[:X]…[:*] AdDa..[:X] ? ?..::Be.:::Pink::..@!!…: da=))
05. mitza mitza: da..
06. Tudose PAUL: am vazut, acuma ma uit ca e la protv
07. ♥♥*J!my_PusT!u*♥♥ pustiu: am vazut dar cine esti….?
08. ramona paraschivu: nu, ce? a inceput? am uitat
09. deea deea: ba da, k a dansat ala ca michael
10. ali printesa: da` o fost greseala, o apasat butonu si nu o vrut, nu te uiti?
11. bircea dani: am vazut si ce ii cu asta?
12. An drey Andrey: nu m`am uitat de la inceput … ce sa int ?
13. angel and devill boy ego (yoo_george2007): ce sa intamplat la ‘romani au talent’ ca nu am fost aCASA?
14. C@R@B!N!3R!!! sik*: poi eu la aia ma uit
15. Inchiriez vila la munte: ma uit, imi place, dar nu am fost acasa in seara asta :)

Asadar si prin urmare, in urma acestui sondaj am constatat ca cei pe care ii cunosteam ca sunt mai seriosi au raspuns pozitiv la aceasta intrebare, in schimb, cocalarii si pitzipoancele au marturisit deschis ca adora emisiunea de pe PRO.tv care promoveaza prostia.

In concluzie nu pot sa zic decat ca asa emisiune, asa oameni, sa nu ne mai miram ca suntem rusinea Europei…:)))

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Romanii are Talent. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Romanii are Talent! (18.03.2011)

  1. george spune:

    se pare ca 60 la suta din prieteni tai de pe mess se uita la romani au talent……asta inseamna ca o sa ti se cam goleasca lista de mess daca le dai ignore la toti…..:))):)):)):)):))

Lasă un răspuns

