Dinamo Bucuresti vs Galatasary Istanbul


Cei care sunteti contra, sau urati clubul de fotbal Dinamo Bucuresti, primiti azi o veste buna: Echipa noastra o ajuns sa fie „laudata” pentru performantele sale imense pana si intr’o Culegere de Exerciti pentru Bacalaureat la Limba Romana :))

Poate nu va vine sa credeti, dar astazi la scoala, la ora de Romana profesoara ne’a dat la fiecare elev in parte cate un text la prima vedere, pentru a ne pune cateva intrebari referitoare la el. Mie mi’a picat Varianta 49 dintr’o carte de exercitii pt bac, e un text ce vorbeste despre „izbitorul succes” al echipei Dinamo. La sfarsit dupa ce am terminat de raspuns la intrebarile cerute, mi’a placut atat de mult textul incat mi’a venit inspirata idee de a’l scrie in caiet, spre al publica apoi pe blogul meu personal :)) Sper sa va placa :d

„Dinamo s’a facut iarasi de ras in intrecerile continentale, pierzand joi seara, la scor de neprezentare, meciul cu Galatasaray Istanbul, din cadrul grupei F a Ligii Europa la fotbal. In cele doua partide disputate contra Galatei, „spartanii” lui Borcea au reusit „performanta” de a primi nu mai putin de sapte goluri, marcand in schimb o singura data. Inaintea acestei „duble”, Gabriel Tamas facea declaratii „razboinice” de genul: „Vrem sabia lui Stefan cel Mare.”

Daca in „turul” cu Galata, Dinamo a aratat cate ceva, in returul de joi au fost simple jaloane. „Cainii rosii” n’au avut pic de determinare, evoluand de parca si’au lucrat antrenorii sau de parca meciul ar fi fost blat. Antrenorii Cornel Dinu si Cornel Talnar au pregatit partida desenandu’le pe tabla omuleti in dreptul fiecarui nume al jucatorilor de la Galata, in speranta ca vor pricepe ce au de facut pe teren.”

Fiind fan Steaua si uitandu’ma mai mult la fotbalul strain, nu stiam prea multe din istoria Dinamovistilor, asa ca, yo credeam ca textul e pe bune si e adevarat ce scrie :)) Ulterior am aflat insa ca Dinamo nu a jucat niciodata in Europa League cu Galatasaray, ci Steaua o facut mai demult un meci cu turcii, calificandu’se apoi in grupele Champions League ;)) Acum sunt doua variante referitor la cei care au scris textul: Ori erau fan Steaua si or vrut sa rada putzin de rivalii lor din Stefan cel Mare, ori au vrut sa ne deruteze putin. Voi insa ce parere avetzi? Mie unul mi s’a parut amuzanta faza :))

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Evenimente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Dinamo Bucuresti vs Galatasary Istanbul

  1. eddy spune:

    Eu cred ca esti un dobitoc si mi-am pierdut 5 minute din viata citind acest articol stupid. Bineinteles, nu gust gluma in niciun fel pentru ca sunt fan Dinamo. Parerea mea, inainte sa postezi asa ceva trebuia sa te gandesti la ce raspunsuri poti primi, iar raspunsul meu este: de cand nu ne-ati mai invins domnilor?

  2. gabbyy spune:

    Ma asteptam ca „giavolii rosii” sa iasa in fatza :))
    Eddy, sti ceva? Nivelul fotbalului romanesc e mult prea scazut in momentul de fatza ca un om dornic de ceva spektacol sa se poata uita. Sincer nu m’am mai uitat de mult la meciurile Stelei si nu ma mai prea intereseaza fotbalul romanesc.

Lasă un răspuns

