Gabriel Fatu – Un fel de Mircea Radu, bree’…


¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: buna
Sorin Onicas: buna oana
Sorin Onicas: imi cer scuze daca deranjez😦
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cine esti?
Sorin Onicas: yo sunt sorin
Sorin Onicas: un prieten bun de a lui alex
Sorin Onicas: dak il mai sti
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: alex farcash? sau care?
Sorin Onicas: da
Sorin Onicas: cel din hunedoara
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
Sorin Onicas: ce mai faci oana?
Sorin Onicas: esti bine?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: poate sunt prea directa.. te`a pus el sa ma intrebi?
Sorin Onicas: nu m’a pus
Sorin Onicas: am intrat yo din propia initziativa
Sorin Onicas: el e kiar aici la mine acasa
Sorin Onicas: de ieri o venit
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: saluta`l din partea mea
Sorin Onicas: aq ii deja in starea de mahmureala

Sorin Onicas: si el te saluta

¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: isi revine el..
Sorin Onicas: uite oana de ce ti’am dat add
Sorin Onicas: de knd o venit ieri la mn tot ascultat mellodia asta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce melodie?
Sorin Onicas:
Sorin Onicas: nu m’a lasat delok s’o skimb
Sorin Onicas: zice k ii se potriveste
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: din cate stiu are ochii albastri..
Sorin Onicas: bine, el se refera la cealalta parte
Sorin Onicas: cu plansul…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cred ca stiu la ce se refera..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar viata nu e doar roz
Sorin Onicas: inteleg
Sorin Onicas: de asta am si luat hotararea de a vorbi cu tine
Sorin Onicas: dupa cum ti’am zis yo sunt prieten bun cu el, de o viata ne cunoastem
Sorin Onicas: si kiar in starea asta nu l’am mai vazut
Sorin Onicas: nuj daca poti sa ma crezi, dar yo l’am vazut
Sorin Onicas: si pot sa zic k de knd va’ti despartzit o inceput sa invetze tot mai slab la scoala
Sorin Onicas: knd mai mergeam pe la el il vedeam tot k plangea
Sorin Onicas: nu mai pot sa ma uit cu el la un film
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dc?
Sorin Onicas: la diskoteca nici vb…
Sorin Onicas: zice k fara tine nu mai poate sa faca nimik
Sorin Onicas: asha fara nici un skop pe lume nu l’am mai vazut pana aq
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: te deranjeaza daca te intreb cati ani ai?.. ca sa stiu cum sa vb
Sorin Onicas: si sincer mie imi pare rau de el, si nu ma simt nici yo bine sa’l vad qm se kinuie
Sorin Onicas: 17 am si yo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: „zice ca fara tine nu mai poate sa faca nimic”.  dar cand a fost cu mine?
Sorin Onicas: poti sa vb la pertu’ stai linn
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: la propriu.. alaturi, nu la figurat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok
Sorin Onicas: da
Sorin Onicas: el zice k s’a purtat frumos cu tine
Sorin Onicas: kiar ii e dor de zilele in care va intindeatzi la vorba pe mess
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: atunci inseamna ca a uitat cand ma facut vaca la telefon :-j
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: m`a*
Sorin Onicas: da, dar sunt sigur k vb nervii pt el
Sorin Onicas: iti spun sincer asta  k si mie mi s’o mai intamplat
Sorin Onicas: la nervi sau la betzie tot timpul spui cuvinte ce dor, dar nu sunt ale tale
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: totusi, din cultura mea generala.. stiu ca atunci cand vb cu o fata, vb cat poti de frumos, nu?
Sorin Onicas: ash ar trebui
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sau sa nu vb despre mine..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cum vb tu cu o persoana necunoscuta?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pe mess
Sorin Onicas: civilizat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: te felicit pt asta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: el nu a facut asa
Sorin Onicas: msss
Sorin Onicas: dar sti kare e faza?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: spune`o
Sorin Onicas: el aq dupa ce i’ai aruncat papuci, o incercat mai multe variante
Sorin Onicas: si kiar la un moment dat o stat de vorba cu nijte pokaitzi
Sorin Onicas: si kiar mi’a povestit k i’au zis oamenii aia o vorba foarte mare si adevarata
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce vorba?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de obicei oamenii mari, invatati, stiu ce spun..
Sorin Onicas: i’au citit un verset din biblie, nuj pe unde, dar zicea k cik ce semeni tu, nu prinde viata daca nu moare mai intai…
Sorin Onicas: adik, voi a’ti semanat o relatzie
Sorin Onicas: a’ti investit ceva sentimente
Sorin Onicas: dar relatzia asta o trebuit mai intai sa moara
Sorin Onicas: k dragostea pentru tine sa prinda viata in inima lui
Sorin Onicas: asta kiar si pe mine , k prieten a lui m’o durut knd mi’a povestit, sincer
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: el s`a gandit si inca se gandeste doar la binele lui
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sa`i fiu eu alaturi, sa fim impreuna, etc
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar pe mine nu m`a intrebat nimeni, sa nu mai vb de el, daca mai simt ceva pt el
Sorin Onicas: da, pt k tzine la tine, mi’a spus de nenumarate ori k nu poate sa te uite, nici sa vrea
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu exista nu pot, doar nu vreau.. asta am invatat`o si eu
Sorin Onicas: da, sper k mai simtzi ceva pt el, nu?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: un sentiment pe care il simt pt toti fostii
Sorin Onicas: makar pt binele lui sa zici da
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de amicitie
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si tu faci la fel..
Sorin Onicas: o zis k il incalzeste mai mult dekt un raspuns negativ
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: oricum.. dupa cate s`au intamplat nu mai pot simti ceva pt el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: am incercat o chestie..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: apoi m`a jignit iar.. asa ca..
Sorin Onicas: te’a jignit?
Sorin Onicas: yo stiu doar k in zilele in care mai vorbeati
Sorin Onicas: era alt om
Sorin Onicas: mult mai melancolik dekt in zilele obisnuite…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ziceai ca esti prieten cu el, sau nu ti`a zis tot?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: la cateva sapt dupa ce ne`am despartit, am reinceput sa vb cu el.
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ma apucase pe mine melancolia
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: in ziua respectiva avusesem 2 aniversari, am baut UN singur pahar de vin
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: in gluma i`am zis ca am buat un pahar
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mai spre seara vb cu el.. si i`am dat de inteles ca parca as vrea sa ne impacam
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a ramas sa`l sun a doua zi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: l`am sunat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: i`am zis ca da
Sorin Onicas: asha
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: el a zis ca nu, sa ma mai gandesc si nu stiu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu i`am zis ca eram hotarata
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: el nu si nu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok, nu
Sorin Onicas: iti dai seama k de la durere, era si el dezorientat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dupa vreo 3-4 zile
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: intra pe mess, vorbim
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si`ii zic ca m`am gandit mai bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si ca nu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: replica?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: „atunci dc vroiai? luasesi un pahar si aveai chef?”
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu a folosit exact cuvintele astea..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar intelesul e acelasi
Sorin Onicas: da, inteleg
Sorin Onicas: dar asha qm ti’am zis
Sorin Onicas: knd treci printr’o asemenea perioada
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: brb
Sorin Onicas: nici tu numai sti ce vrei
Sorin Onicas: bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: back
Sorin Onicas: asha
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu stiu ce vreau..
Sorin Onicas: mi’a spus sa iti dau un >:D< (hug)
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ:🙂
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: deci..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu stiu ce vreau, el a trebuit sa nu se mai gandeasca.. si sa`si caute acolo pe cineva
Sorin Onicas: a incercat
Sorin Onicas: kiar yo l’am ajutat
Sorin Onicas: si sti ce s’o intamplat?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: spune
Sorin Onicas: o inceput sa sufere mai rau
Sorin Onicas: spunea k ii aminteste de tine
Sorin Onicas: si mai rau il durea…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu trebuie sa se mai gandeasca.. trebuie sa se bucure de persoana care ii este alaturi
Sorin Onicas: din pakate el nu a reusit
Sorin Onicas: kiar zilele trecute a vazut la stiri un caz
Sorin Onicas: in care un baiat l’a parasit iubita pt unu’ cu bani
Sorin Onicas: si dupa 2 ani a aflat k e gravida
Sorin Onicas: knd o auzit ala asa ceva, nu o mai suportat si s’o sinucis
Sorin Onicas: de knd o auzit stirea asta ii tot mai rau
Sorin Onicas: tot imi spune k dak te’ar vedea in bratzele cuiva, nu stie ce’ar fi in stare sa faca…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cu violenta, sau gandurile de suicid nu se rezolva nimic
Sorin Onicas: stiu, de asta inccerc si yo sa’l ajut, sa’i fiu alaturi
Sorin Onicas: nuj daca ma crezi dar knd iesim de la ore
Sorin Onicas: yo tre sa fiu tot cu el
Sorin Onicas: k el nu poate sa treaca strada, dak nu inkide okii
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stii ce i`ar trebui?
Sorin Onicas: ce anume?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: o fata care sa`i fie alaturi acolo, sa`l ajute
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si asta va rezolva
Sorin Onicas: daa, sau o fata care a trecut si ea printr’o astfel de situatzie
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: poate crezi ca sunt prea dura.. nu e asa, doar ca sunt in joc sentimentele si relatia mea
Sorin Onicas: dar vezi si tu k in ziua de azi is numai pitzipoance
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mai sunt si exceptii
Sorin Onicas: te cred oana
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: oricat as tine la el, nu`mi pot nenoroci mie viata.. doar pt binele lui
Sorin Onicas: da, dar a zis k ii in stare sa faca orice, doar sa te vada a lui’
Sorin Onicas: kiar si sa se skimbe
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a avut sansa asta
Sorin Onicas: si crezi k nu ar mai merita o sansa?
Sorin Onicas: makar de dragul vremurilor de demult
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: acum eu nu mai caut, am gasit ceea ce cautam
Sorin Onicas: oooppsss
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: trebuia sa te „ghidezi” dupa status
Sorin Onicas: hai sa skimbam subiectul k nu’i prinde bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: chiar nu inteleg.. el te`a pus sa vb cu mine despre asta?
Sorin Onicas: nu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dc? credea ca poti schimba tu ce nu a reusit el?
Sorin Onicas: knd l’am vazut kt sufera, nu m’am abtzinut si am vrut sa vb cu tine
Sorin Onicas: yo am vrut doar sa’l ajut
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: inteleg, ii esti prieten
Sorin Onicas: k imi pare rau de el, imi e prieten…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cred..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar  dupa cele petrecute..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cred ca si tu ai fi facut la fel
Sorin Onicas: uite oana
Sorin Onicas: dupa ce ai mai zis si de status…
Sorin Onicas: o iesit sa traga un cui
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: e sanatoatea lui in joc, nu a mea.. trebuia sa se gandeasca
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sanatatea*
Sorin Onicas: in starea asta numa la sanatate nu se mai gandeste…
Sorin Onicas: insa vreau sa profit de ocazia asta
Sorin Onicas: k tot a iesit
Sorin Onicas: si ash vrea sa’ti spun ceva, ce sa ramana doar intre noi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: spune
Sorin Onicas: mi’o zis k nu trebuie sa afli kestia asta…
Sorin Onicas: saptamana asta, vrea sa treaca pe la Dorohoi…
Sorin Onicas: vrea sa’ti faca o surpriza…
Sorin Onicas: una romantica…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta`i prea de tot
Sorin Onicas: saptamana asta care vine
Sorin Onicas: poi dc?
Sorin Onicas: mi’a zis k asta’i ultima lui sansa si ca trebuie sa joace in hora kare a intrat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu a facut asta de cand ne cunoastem, acus un an. si ar face`o acum? cand nu mai suntem impreuna?
Sorin Onicas: poi knd pierzi pe cineva drag
Sorin Onicas: ai muta si muntzii din loc
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stiu cum e.. cand pierzi sau cand vrei sa`l simti aproape
Sorin Onicas: dooaahh
Sorin Onicas: oana draga
Sorin Onicas: yo vreau sa’ti spun doar atat
Sorin Onicas: knd o sa vina la tine
Sorin Onicas: makar de dragul lui, sau nuj
Sorin Onicas: de dragul discutziei noastre, sau de dragul cui vrei tu
Sorin Onicas: makar acepta sa’l vezi si atat
Sorin Onicas: nu vreau nimik mai mult dekt sa se intoarca fericit de la tine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: i`am zis si lui, si`ti zic si tie: ramanem amici.
Sorin Onicas: makar k amici acepta sa’l vezi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stai sa vina
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: oricum n`o va face
Sorin Onicas: poi are banii pusi deoparte
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu e vb de asta
Sorin Onicas: l’am mai imprumutat si yo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: e scoala!
Sorin Onicas: si in week?
Sorin Onicas: iei ceva ore?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: in week-end de obicei ies
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sau pe mess.. teme.. etc
Sorin Onicas: oricum yo te rog doar atat, oana draga
Sorin Onicas: accepta doar sa’l vezi si atat
Sorin Onicas: fa’i doar jocul asta, ultimul jok
Sorin Onicas: si dupaia numai conteaza ce faci
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu pot spune acum nimic.. adica
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: doar un singur lucru
Sorin Onicas: spune
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sa mai fiu cu el, dupa cele intamplate, nu. iar daca afla prietenu` ca alex vine in dh, innebuneste
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu stiu daca ti`a povestit..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar un prieten, a vb cu el..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de asta te`am si intrebat cum vb tu cu o persoana necunoscuta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cand i`a vb asa imi era mie rusine de cate i`a spus..
Sorin Onicas: da, dar nu trebuie sa afle prietenul tau de venirea lui alex
Sorin Onicas: adik avem noi grija de asta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dc sa nu afle?
Sorin Onicas: poi sa nu faca urat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: face numai cand ii zic ca se da unu la mine.. dar daca ii zic de alex [ps: el e pers cu care a vb alex urat. si il cunoaste pe alex], va iesi urat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu urat, ft urat
Sorin Onicas: poi de asta iti si zik sa nu’i zici k sa iasa din povestea asta cu bine
Sorin Onicas: ia intalnirea asta, k una de despartzire dak vrei
Sorin Onicas: de ramas bun…
Sorin Onicas: iiti dai seama k ar fi ultima oara knd te vede
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: totusi dc mi`ai spus toate astea?
Sorin Onicas: pt k tzin la el
Sorin Onicas: si vreau sa’l ajut
Sorin Onicas: imi doresc sa redevina un om normal
Sorin Onicas: asha qm il stiam pana aq…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de unde sa stiu ca nu esti chiar tu alex
Sorin Onicas: nuj, pune’ma la incercare
Sorin Onicas: dar rpd, k nuj knd vine..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: las`o balta
Sorin Onicas: nu’l recunosti dupa felu’ qm scrie?
Sorin Onicas: fiecare din noi avem un scris unik pe mess
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: oamenii se schimba
Sorin Onicas: sau felul de a te exprima…
Sorin Onicas: oricum, se observa knd joci teatru’ )
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da.. ii cunosc si stilul de scris.. [ps: niste ore de romana nu i`ar strica
Sorin Onicas: llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pai..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: „chear”?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de cand se scrie asa?
Sorin Onicas: poi knd esti disperat, iti mai arde si de qm scri?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta nu e de cand e „disperat”. asta e de cand il stiu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: bine.. n`are nicio legatura asta cu dragostea, adica are, dar nu prea mare
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu vb de felul lui de a fi ca om, de a se comporta
Sorin Onicas: uneori te poti indragosti si de stilul cuiva, de a scrie sau poate altceva…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stiu.. crede`ma, mi s`a intamplat asta
Sorin Onicas: deci oana te mai rog inca o data si atat
Sorin Onicas: dak mai tzi o infirma parte din farama la el, accepta doar sa’l vezi si atat
Sorin Onicas: makar o singura data sa stea in bratzele tale
Sorin Onicas: si dupaia poate si sa moara
Sorin Onicas: doar dorintza asta te rog yo mult
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu stiu ce sa zic.. esentialul a fost spus deja
Sorin Onicas: nu iti cere nici un pupik, nici un nimik
Sorin Onicas: dar sa se stie k o stat pt o clipa in bratzele unui inger
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: vrajeala asta nu mai tine
Sorin Onicas: adik?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a avut o data sansa asta, a pierdut`o. a mai avut`o o data si iar a pierdut`o..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cate sanse poate avea un om ca el?
Sorin Onicas: makar de data asta te rog
Sorin Onicas: o ultima sansa…
Sorin Onicas: si dak nici aq nu o sa mearga
Sorin Onicas: yo iti promit k nu o sa mai ai deaface cu el
Sorin Onicas: nu il mai las yo , dak si aq ar mai da cu batzu’n balta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: „o ultima sansa” sa ce?
Sorin Onicas: sa va vedetzi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta ramane de vazut. adica nu pot sa zic ca nu, mi`a fost prieten
Sorin Onicas: dar daca ar veni aq la tine, ce ai face?
Sorin Onicas: qm ai reaktziona?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu stiu..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: probabil
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: „ce faci/cauti aici?”
Sorin Onicas: makar ai accepta sa’i privesti okisorii inlacrimatzi?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sa`l vad, voi accepta
Sorin Onicas: msss mult oana
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: faza cu venitul lui aici chiar m`a amuzat..
Sorin Onicas: poi?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pai.. e aproape imposibil.
Sorin Onicas: oricum de knd l’ai parasit o facut numai nebunii
Sorin Onicas: pe mn nu ma mai mira nimika…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: el ar trebui sa se gandeasca ca nu e nici primul si nici ultimul baiat care a fost parasit
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: au mai fost si n`a murit nimeni
Sorin Onicas: da, dar fiecare dintre noi suntem unici
Sorin Onicas: nu o sa gaseasca niciodata o fata identica cu tine
Sorin Onicas: alta ca tine nu o sa gaseasca niciodata
Sorin Onicas: tot asha spune knd plange…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta e si logic.. fiecare dintre noi suntem unici si avem ceva ce e doar al nostru, ceva aparte
Sorin Onicas: sigur k da
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stii ce cred ca i`ar mai face bine
Sorin Onicas: ce anume?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: 2 palme
Sorin Onicas: aaoolloo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a fost o gluma..
Sorin Onicas: i’am dat yo destule…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar poate face bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mai da`i
Sorin Onicas: i’am dat aseara k o facut rau la bautura
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: zau ca asta n`o inteleg.. si nu cred ca o voi intelege prea curand.. daca cineva bea ce rezolva?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ca problemele nu se rezolva asa
Sorin Onicas: poi knd ejti beat altcumva e
Sorin Onicas: sti qm e?
Sorin Onicas: e k o melodie buna ce te unge la suflet
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu, ca n`am fost niciodata si nici nu vreau
Sorin Onicas: te mai alina cumva…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da.. dar asta pt cat timp?
Sorin Onicas: ai timp…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cateva ore, max o zi
Sorin Onicas: pana dimineatza…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si dupa?
Sorin Onicas: dupaia te doare capu’
Sorin Onicas: dar e bine, sti dc?
Sorin Onicas: te ajuta sa uiti de cealalta durere
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da.. te ajuta.. pt cateva ore.. apoi ai si mai multe probleme
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: e ca cu drogurile
Sorin Onicas: intr’un fel…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu le`am incercat nici pe astea
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si nici nu ma tenteaza
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar astea nu sunt o solutie!
Sorin Onicas: sper sa nu incerci vreodata
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ai incercat tu?
Sorin Onicas: noi am incercat intr’o seara cu tantum roza dak poti sa crezi :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: omg
Sorin Onicas: sti de tantum roza? :d
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu doar am asistat..
Sorin Onicas: llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: daca pot sa spun asa..
Sorin Onicas: nu ai avut curaj sa gusti?
Sorin Onicas: oricum e cel mai oribil gust
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: scz, ceva probl cu messu`
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cum ziceam..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: iesisem intr`o seara cu prietenii, toti fumatori
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si unu a zis hai ca incercam”.. eu am zis nu vreau
Sorin Onicas: nu’i nimik
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: au incercat 3 dintre ei
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: in jumatate de ora trebuiau sa ajunga la spital
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar n`am fost
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ca intram si mai si in probl
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar au efecte aadverse nasoale..
Sorin Onicas: aaaoolloo :))
Sorin Onicas: dar nu au vazut ceva fetze straine?
Sorin Onicas: k noi am inceput sa avem tot felu’ de illuzii
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mai intai intreaba daca mai vedeau ceva clar
Sorin Onicas: aaaoollooo :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: toti erau ..
Sorin Onicas: nuj da noi si dupa 2 zile mai vedeam aura la oameni
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si noi pe langa ei, cei care nu luasera nimic..
Sorin Onicas: voi radeatzi?
Sorin Onicas: k la spektacoll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: credeati ca ati ajuns in rai
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce sa razi…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cand vezi pe cineva asa nu e de ras..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu`ti doresc sa fi fost in locul meu..
Sorin Onicas: taci k la un moment dat am pus pe youtube nuj ce film in care unii au sapat si au descoperit iadul unde e )
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si unde e?
Sorin Onicas: atunci a fost momentul culminat
Sorin Onicas: stai sa’ti dau sa vezi
Sorin Onicas: dak mai gasesc
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok
Sorin Onicas:
Sorin Onicas: aici
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mi se pare o porcarie
Sorin Onicas: da, dar knd esti drogat, altfel tzi se pare
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: n`am fost
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si nici nu voi fi.. sau cel putin nu vreau
Sorin Onicas: asta e bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mi`a ajuns ce am vazut la altii
Sorin Onicas: dar de fumat fumezi, sau ai fumat?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu
Sorin Onicas: nici n’ai incercat?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: aa
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: fumez
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pasiv
Sorin Onicas: aaoolloo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tata fumeaza
Sorin Onicas: asta e cel mai rau
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si inghid involuntar fum de la el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: inghit*
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar nu am ce face..
Sorin Onicas: e cel mai periculos fumatul pasiv
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: adica na.. sunt niste reguli in casa.. dar cand iesim.. tot mai inchit..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: inghit*
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sau cel mai rau..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu stiu daca ai patit asta vreodata
Sorin Onicas: ya sa vedem
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: daca nu, nici sa nu ppatesti
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sa`ti bage unu fum pe gura.. vrand sa te sarute
Sorin Onicas: aaoollooo
Sorin Onicas: am mai auzit astfel de cazuri
Sorin Onicas: da ink n’am incercat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: eu am patit`o..
Sorin Onicas: makar a fost bine?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu e chiar asa placut..
Sorin Onicas: prietenii mei ce mai stiu sa faca cercuri din fum :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cercurile sunt una… si sa te forteze sa te saruti .. + fum e alta
Sorin Onicas: sigur k da
Sorin Onicas: draga oana
Sorin Onicas: ash mai sta cu tine de povesti
Sorin Onicas: dar tre’ sa ma duc dupa nebun
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce nebun?
Sorin Onicas: alex
Sorin Onicas: nu’ti mai spun ce o facut iara
Sorin Onicas: k nici nu mai acceptzi sa te intalnesti cu el :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: zi
Sorin Onicas: prefer sa’l sti qm era inainte
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: zii
Sorin Onicas: dar acceptzi sa va vedetzi, bine?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: daca  nu spui
Sorin Onicas: park asha ziceai
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ziceam.. dar si tu trebuie sa zici ceva
Sorin Onicas: uite, yo iti zic
Sorin Onicas: dar sa’mi spui k esti deacord makar sa te imbratziseze
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok..
Sorin Onicas: da spune si tu mai cu pasiune
Sorin Onicas: nuj
Sorin Onicas: adik sa vine asha din suflet
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta acum nu prea se poate.. voi incerca
Sorin Onicas: uite te ajut yo
Sorin Onicas: spune: daaa, sunt de acord
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: parca tu trebuia sa zici ceva
Sorin Onicas: numa dak zici tu park
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: considera ca am zis..
Sorin Onicas: numai incerci o data?
Sorin Onicas: makar pt mn…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pt tine? cine esti tu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: am glumit
Sorin Onicas: nimeni, ziceam si yo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a fost o gluma..
Sorin Onicas: hai k iti zic
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: zi
Sorin Onicas: o facut asta o prostie asha de mare
Sorin Onicas: inkat il poti vedea kiar aq dak vrei
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce`a facut?
Sorin Onicas: numai el stie
Sorin Onicas: dar il poti vedea kiar aq dak vrei
Sorin Onicas: k suntem in direkt pe 0tv
Sorin Onicas: la emisiunea „Nu te supara frate” cu Gabriel Fatu :))
Sorin Onicas: a fost o farsa domnisoara oana
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da?
Sorin Onicas: doooaahh
Sorin Onicas: nu sunt sorin :))
Sorin Onicas: si nici prietenul lu’ alex
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: atunci?
Sorin Onicas: sunt gabriel fatu de resitza )
Sorin Onicas: gabbyy ma keama
Sorin Onicas: si am fost solicitat sa’ti fac o farsa
Sorin Onicas: din partea cui crezi k e?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stai putin.. ca totusi n`am inteles cine esti..
Sorin Onicas: deci yo sunt un tip care face farse pe mess
Sorin Onicas: https://vorbedinpopor.wordpress.com/
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: alex ti`a zis?
Sorin Onicas: asta e site’ul meu personal unde le publik
Sorin Onicas: da alex
Sorin Onicas: ai nimerit :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cine altcineva?
Sorin Onicas: tudor m’a pus sa’ti fac farsa :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sa stii ca chiar ma gandeam sa ii spun
Sorin Onicas: si mi’a zis sa’ti transmit k te iubeste mult mult mult
Sorin Onicas: si k viitorul il vede langa tine…
Sorin Onicas: aq nuj ce viitor mai vede
Sorin Onicas: eventual in 3
Sorin Onicas: impreuna si cu alex,  dak aq ai zis k vrei sa va vedetzi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu am zis ca vreau sa ma vad cu el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tu ai zis ca el vine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si atunci am bufnit in ras
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pt ca il cunosc
Sorin Onicas: llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: iti zic.. el n`ar face asta
Sorin Onicas: oricum yo sper k nu te superi aq pe mn
Sorin Onicas: k oricum farsa a fost regizata
Sorin Onicas: adik noi am vb de inainte, nu?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: care ‘noi”? tu cu tudor, nu?
Sorin Onicas: aaaaaaa daaa
Sorin Onicas: nu cu tine am vb?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu mai inteleg nimic
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sincer acum..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: brb
Sorin Onicas: hai k am glumit
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: back
Sorin Onicas: asha
Sorin Onicas: kiar ai stat cu alex ala un an de zile?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: deci.. ma lamureste si pe mine careva? :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de un an vb… juma` de an cica am fost cu el
Sorin Onicas: yo nuj qm ai putut sa accepti o relatzie virtuala si pe mess
Sorin Onicas: atata timp kt nu l’ai cunoscut cu adevarat
Sorin Onicas: putea sa fie si o fata sa se dea drept baiat
Sorin Onicas: am mai auzit astfel de cazuri
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stiu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si eu cunosc..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: totusi..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: sunt curioasa de o chestie
Sorin Onicas: spune
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tudor te`a pus sa faci asta? si cu el ai pus la cale ‘scenariul”?
Sorin Onicas: daaa :))
Sorin Onicas: tudor m’o gasit aseara pe triburi
Sorin Onicas: si mi’a zis k vrea sa’ti fac o farsa
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: joci triburi?
Sorin Onicas: si at mi’a dat mai multe detaliii
Sorin Onicas: daa, jok
Sorin Onicas: de kteva zile
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: chiar azi m`a intrebat nu stiu ce de el.. m`a mirat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce lume?
Sorin Onicas: 24
Sorin Onicas: gabbyy.3 imi e niku’
Sorin Onicas: stiu, k yo l’am pus sa te intrebe nijte lucruri
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ce lucruri?
Sorin Onicas: poi numai sti ce te’o intrebat?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ba da.. dar vreau sa aud si de la tine
Sorin Onicas: aaaoollooo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: zii
Sorin Onicas: te’o intrebat knd ai vb ultima oara cu el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da..
Sorin Onicas: de unde e
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: de unde e
Sorin Onicas: cati ani are..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: asta nu
Sorin Onicas: kt timp ai stat cu el nu te’a intrebat
Sorin Onicas: ?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si n`are 17.. are mai putin
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu
Sorin Onicas: stiu are 16
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: are 15
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: 16 face in mai parca
Sorin Onicas: yo am zis 17  k am yo nu el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: a0
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tu ai 17?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: s`a dat de gol cu melodia…
Sorin Onicas: poii dc s’a dat de gooll?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar n`am banuit nicio secunda ca e o farsa..
Sorin Onicas: yo am 20 in realitate
Sorin Onicas: llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: pt ca tot el mi`a dat`o
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: multi inainte
Sorin Onicas: msss la fel
Sorin Onicas: ti’a mai dat mellodia aia?
Sorin Onicas: a lui bambi?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tudor
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
Sorin Onicas: daa?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
Sorin Onicas: mie mi’o zis k ti’a dat ceva cu coji de portocale
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si asa.. dar si asta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: + ca..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: alex mi`ar fi dat alta melodie
Sorin Onicas: llooll
Sorin Onicas: ceva straine?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: stiu si care
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: alex? straine?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu..
Sorin Onicas: e cu manele?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ori manele
Sorin Onicas: aaooolloo
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ori bullet abravia.. care cica e „|melodia noastra”
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar nici n`o mai stiu
Sorin Onicas: ce faza :))
Sorin Onicas: poi in cazul asta
Sorin Onicas: knd mai vb cu alex
Sorin Onicas: spune’i k ii dedik si yo o melodie
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu mai vb cu el
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar spune ce melodie
Sorin Onicas: k in lok de o romantza ii dedik k mellodie sirena de ambulantza :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: :))
Sorin Onicas: dupa faza asta cred k nici nu mai vb cu el Sorin Onicas: dak iar e o farsa
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: care faza?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: care el? tudor sau alex?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: Sorin Onicas: el aq dupa ce i’ai aruncat papuci, o incercat mai multe variante
Sorin Onicas: si kiar la un moment dat o stat de vorba cu nijte pokaitzi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: faza asta de unde ai luat`o?
Sorin Onicas: din propia imaginatzie
Sorin Onicas: da sa stii k ce ti’am zis yo kiar scrie in biblie
Sorin Onicas: de acolo am extras
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ai studiat si biblia doar pt asta?
Sorin Onicas: nuu llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ma gandeam
Sorin Onicas: biblia o studiez de ceva timp
Sorin Onicas: si cunossteam acell verset
Sorin Onicas: da ti’a placut faza?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
Sorin Onicas: pe mn m’ar fi uns la suflet
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si inca nu mi`am revenit :))
Sorin Onicas: te cred
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ete scartz
Sorin Onicas: llooll
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu mai pot eu
Sorin Onicas: oricum asta e
Sorin Onicas: viata merge inainte
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da,asa i`am zis si eu
Sorin Onicas: bucurate k ai un iubit ce te iubeste ffff mult
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da.. ma bucur
Sorin Onicas: atat de mult inkt ti’a facut si o farsa
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: n`a facut`o de asta
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: acum astept sa intre pe mess.. sunt curioasa de reactie
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: cand va citi convb..
Sorin Onicas: asteapta, asteapta :))
Sorin Onicas: imd o postez si yo pe site unde o putetzi citi
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: ok
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar sper ca nu pui tot..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: adica doar pana unde ai zis ca e farsa, nu?
Sorin Onicas: poi deobicei pun pana unde zic la revedere :))
Sorin Onicas: deci tot ce scri aq o sa se vada in direkt
Sorin Onicas: da stai linistita, k si asha nu intra nici draqu’ pe site’ul meu :))
Sorin Onicas: deci n’are cine sa ne vada
Sorin Onicas: dekt o tzara intreaga…
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: il voi face eu cunoscut
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da
Sorin Onicas: mssss
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu pot sa cred… imi vine sa te bat
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dar mai tare pe el
Sorin Onicas: asha zik multzi
Sorin Onicas: da aq serios
Sorin Onicas: te uitai la gabriel fatu knd venea seara la 0tv?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu ma uit la o tv..
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dc?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mai ascultam inainte farsele.. dar atat
Sorin Onicas: poate o sa te uiti de aq
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dc?
Sorin Onicas: sa nu te prinda gabriel fatu
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: nu ma prinde.. nu mai are cine`mi face farsa
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: tudor a facut..
Sorin Onicas: dak vrei pot sa fac o farsa cuiva pe care cunosti tu
Sorin Onicas: ma poti contakta pe id meu gabbyy_2009
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: dau acum add
Sorin Onicas: bine
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: voi avea nevoie
Sorin Onicas: pana at oana ai vreun msjj sa’i transmiti lui tudor?
Sorin Onicas: vreeo mellodie ceva?
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: da.. dar stai putin
Sorin Onicas: stau
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ:
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si ca il iubesc mult..
Sorin Onicas: bine
Sorin Onicas: pana atunci, nu uita’ti
Sorin Onicas: deviza noastra…Iubiti’va mult..!! :))
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: mult si tare

¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: si sincer..
Sorin Onicas: dooaaaahhh
Sorin Onicas: bine oana
Sorin Onicas: o zi buna in continuare sa ai
¢ђ๏ςσℓαтє ∂яσρ: multumesc asemenea

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Gabriel Fatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

