Gabriel Fatu – Farsa nereusita


Sorin Onicas: buna ziua
kytty83: Buna ziua
Sorin Onicas: sunteti doamna Craciun Cristina Ionela?
Sorin Onicas: sau fac o gresala?
kytty83 kytty83: cristina craciun sunt
kytty83 kytty83: dar nu mi-ati raspuns
Sorin Onicas: la ce anume?
kytty83 kytty83: la ce am scris mai sus
Sorin Onicas: Sorin Onicas: buna ziua
kytty83: Buna ziua
Sorin Onicas: sunteti doamna Craciun Cristina Ionela?
Sorin Onicas: sau fac o gresala?
kytty83 kytty83: cristina craciun sunt
kytty83 kytty83: dar nu mi-ati raspuns
Sorin Onicas: la ce anume?
kytty83 kytty83 is typing…
kytty83 kytty83: la ce am scris mai sus
Sorin Onicas: mai mult nu imi apare
kytty83 kytty83: posibil am scris dupa telefon
kytty83 kytty83: in fine
Sorin Onicas: inteleg
kytty83 kytty83: ce anume doriti?
Sorin Onicas: permiteti’mi sa ma prezint
Sorin Onicas: numele meu e Sorin Onicas de la sucursala Cosmote
Sorin Onicas: v’am sunat putin mai devreme dar mi’a dat erroare
Sorin Onicas: probabil nu a’ti avut semnal
Sorin Onicas: apoi am vrut sa va trimit un email
Sorin Onicas: dar v’am vazut pe messenger si am zis sa incerc
Sorin Onicas: sa vorbesc personal cu dumneavoastra
Sorin Onicas: cand aveti de gand sa platiti ultima factura de la abonament?
kytty83 kytty83: raspund mai greu pt k sunt la servici
kytty83 kytty83: in mai daca retin eu bine  imi expira contractul
Sorin Onicas: da, asa e
kytty83 kytty83: de obicei imi platesc la timp facturile
kytty83 kytty83: intentionez sa il inchid  si sa il platesc tot atunci
kytty83 kytty83: momentat  nu am cum
kytty83 kytty83: sunt in divort
kytty83 kytty83: si ..
Sorin Onicas: aaa, imi pare rau
kytty83 kytty83: asta nu e o scuza kytty83 kytty83: stiu
kytty83 kytty83: sunt constienta
Sorin Onicas: cum vreti dumneavoastra
Sorin Onicas: oricum mai e o problema
kytty83 kytty83: doar k au fost cheltueli neprevazute
kytty83 kytty83: care?
Sorin Onicas: in baza de date imi apare ca telefonul dumneavoastra taxeaza incontinu’
Sorin Onicas: de 3 zile
kytty83 kytty83: ADICA?
Sorin Onicas: vorbiti mult pe telefon?
Sorin Onicas: sau a’ti observat ca ceva nu e in regula cu telefonul ori cartela?
kytty83 kytty83: in primul rand
kytty83 kytty83: ar trebui sa stiti k tel este inchis
kytty83 kytty83: din moment ce nu l-am platit
kytty83 kytty83: nu pot sa efectuez apeluri dupa el
kytty83 kytty83: de ceva vreme
kytty83 kytty83: ar trebui sa apara si asta,nu?
kytty83 kytty83: e clar o eroare in baza dv de date
kytty83 kytty83: pt k tot de dv(cosmote) mi sa comunicat k nu mai pot sa efectuez apeluri
Sorin Onicas: teoretic da
Sorin Onicas: dar practic calculatorul ne arata altceva
Sorin Onicas: oricum echipa lucreaza la remedierea problemei
Sorin Onicas: insa pana atunci s’a emis o noua factura
Sorin Onicas: trebuie sa o primiti cat de curand
kytty83 kytty83: am primit mesaj pe tel
kytty83 kytty83: zilele trecute
Sorin Onicas: si vreti sa platiti tot la sfarsitul contractului?
Sorin Onicas: in acest caz o sa va intre multe majorari
Sorin Onicas: de 50%
kytty83 kytty83: nu pot sa va spun o data
kytty83 kytty83: eu sper sa il achit mai devreme
kytty83 kytty83: dar..
kytty83 kytty83: o sa vad ce pot sa fac
Sorin Onicas: bine, cum vreti dumneavoastra
kytty83 kytty83: ok
Sorin Onicas: dar daca pana la sfarsitul lunii mai nu achitati
kytty83 kytty83: stiu
Sorin Onicas: Sucursala Cosmote va va scoate apartamentul la licitatie
kytty83 kytty83: :))
kytty83 kytty83: la revedere
Sorin Onicas: adica?
kytty83 kytty83: ar trebui sa stiti k nu detin un ap
kytty83 kytty83: dar….il puteti scoate
kytty83 kytty83: oricum
kytty83 kytty83: o zi frumoasa in continuare va doresc
kytty83 kytty83: si multumesc pt informatii
Sorin Onicas: stati putin
Sorin Onicas: nu sunteti doamna craciun?
Sorin Onicas: mie asa imi apare aici in date
kytty83 kytty83: cnp?
kytty83 kytty83: mi-l puteti spune?
kytty83 kytty83: sa va confirm
kytty83 kytty83: sau doar inceputul
kytty83 kytty83: k poate e confidential
Sorin Onicas: aaoollooo
Sorin Onicas: haide’ti ca ma’ti prins
Sorin Onicas: numele meu e Gabriel Fatu de la emisiunea „Nu te supara frate”
Sorin Onicas: si sunteti in direkt pe 0tv, a fost o farsa doamna craciun :))
Sorin Onicas: din partea celui mai bun fratzior al dumneavoastra, care va saluta
kytty83 kytty83: :))
kytty83 kytty83: ok
Sorin Onicas: george
kytty83 kytty83: multumesc
Sorin Onicas: sper k nu va’ti suparat pe mn
kytty83 kytty83: ar fi trebuit sa stie k la ora asta sunt la servici
kytty83 kytty83: nuuu
Sorin Onicas: acuma el mi’ai spus k sunteti de gasca, si ca tzineti la tavaleala
Sorin Onicas: se gandea el dar nu stia sigur
Sorin Onicas: daca ne’am fi gandit k aveti abonamentul inkis, nu ar fi fost farsa compromisa
kytty83 kytty83: dap
Sorin Onicas: farsa o puteti vedea pe site’ul meu personal imediat ce am s’o publik
Sorin Onicas: https://vorbedinpopor.wordpress.com/
kytty83 kytty83: ok
Sorin Onicas: pana atunci aveti sa transmiteti ceva la fratziorul dumneavoastra?
Sorin Onicas: sau la telespektatori
kytty83 kytty83: multumesc pt farsa
kytty83 kytty83: si poate de acum o sa ma uit la otv
Sorin Onicas: e foarte bine atunci :))
Sorin Onicas: doar e televiziunea poporului
kytty83 kytty83: dap
kytty83 kytty83: o zi frumoasa in continuare
Sorin Onicas: bine doamna craciun
Sorin Onicas: spor la munca in continuare sa aveti
kytty83 kytty83: multumesc
kytty83 kytty83: spor la farse…
Sorin Onicas: multumesc
Sorin Onicas: si nu uitatzi
Sorin Onicas: dak vreti sa apaciti pe cineva puteti sa luati legatura cu mn pt farse
Sorin Onicas: pe adresa mea de email: gabbyy_2009@yahoo.com

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Gabriel Fatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

