Gabriel Fatu – Farsa cu profesoara


Raluca:* Radulescu: cine esti?
Sorin Onicas: buna seara
Raluca:* Radulescu: deci cine esti?
Sorin Onicas: numele meu este Sorin Onicas
Sorin Onicas: ce faceti?
Raluca:* Radulescu: de unde?
Raluca:* Radulescu: si de ce ai id-ul meu?
Sorin Onicas: slobozia
Raluca:* Radulescu: ma cun de undeva?
Sorin Onicas: da
Sorin Onicas: id dumneavoastra il am de la domnul petre daca stiti
Raluca:* Radulescu: petre…………..
Raluca:* Radulescu: nope
Sorin Onicas: domnul director de la scoala de arte si meserii
Sorin Onicas: nu cred ca nu il cunoasteti 
Sorin Onicas: chiar mi’ati fost recomandata de dumnealui
Raluca:* Radulescu: pt?
Raluca:* Radulescu: petre teodor?
Sorin Onicas: daaa
Sorin Onicas: sigur ca da
Raluca:* Radulescu: pai dansul de unde pana unde…………
Raluca:* Radulescu: nu inteleg deloc
Sorin Onicas: poi sa vedeti
Raluca:* Radulescu: ia
Sorin Onicas: pentru saptamana viitoare am nevoie de un profesor suplinitor
Raluca:* Radulescu: vb cu tu
Raluca:* Radulescu: te rog
Sorin Onicas: bine
Sorin Onicas: am vorbit cu domnul petre si mi’a vorbit de dumneavoastra
Raluca:* Radulescu: asa………
Raluca:* Radulescu: la bio?
Sorin Onicas: crede’ti ca ma puteti ajuta?
Sorin Onicas: da
Raluca:* Radulescu: daps
Raluca:* Radulescu: da  cum esti prof lka sz?
Raluca:* Radulescu: pot sa vb asa?
Sorin Onicas: cand a’ti putea veni pentru un interviu?
Raluca:* Radulescu: stai putin
Raluca:* Radulescu: da?
Raluca:* Radulescu: deci nu inteleg de unde imi stie domnu’ Petre id?
Sorin Onicas: asta e problema dansului
Raluca:* Radulescu: okey dokey
Raluca:* Radulescu: buuun
Raluca:* Radulescu: acum sa vb si eu….
Raluca:* Radulescu: Sunteti director la vreo scoala la sz?
Sorin Onicas: da, sunt director la Matei Basarab
Sorin Onicas: din slobozia
Raluca:* Radulescu: aha……….
Raluca:* Radulescu: atunci scuze daca v-am luat tare
Sorin Onicas: nu face nimic
Raluca:* Radulescu: ca nu imi place cand intra cineva pe mine asa…………
Sorin Onicas: daa, te inteleg
Raluca:* Radulescu: da normal ca vreau eu am incercat la mine la scoala
Raluca:* Radulescu: dar……….
Sorin Onicas: nu va primit?
Raluca:* Radulescu: nu au locuri sau cam asa ceva
Raluca:* Radulescu: nu, pentru ca eu nu am vb direct cu domnu’ petre
Raluca:* Radulescu: anm vb cu secretara
Raluca:* Radulescu: si a spus ca de ce m-am trezit tokmai in mijlocul anului………..
Sorin Onicas: asa
Raluca:* Radulescu: ca nu e niciuna care sa fie spre ex insarcinata………
Raluca:* Radulescu: sau cama asa ceva ca daca era asa intram
Raluca:* Radulescu: cred ca se descurca domnu’ Petre cu atatea clase
Raluca:* Radulescu: nus ce sa zic
Sorin Onicas: daa, e mai greu pe parcursul anului scolar…
Raluca:* Radulescu: aham
Sorin Onicas: dar uneori se mai ivesc ocazii
Raluca:* Radulescu: pai si daca vin
Raluca:* Radulescu: nu trebuie sa dau un test ceva la inspectorat?
Sorin Onicas: ba da
Sorin Onicas: de asta ti’am zis mai sus
Sorin Onicas: cand poti sa vii pentru interviu 
Raluca:* Radulescu: aham
Sorin Onicas: pana vineri ai putea?
Raluca:* Radulescu: pai nus  tre sa vin neaparat saptamana asta sau mai bine de luni………..
Raluca:* Radulescu: aaaaaaaaaa
Sorin Onicas: poi eu de luni am nevoie de un profesor
Sorin Onicas: si am zis ca pana luni sa ne intelegem daca e
Raluca:* Radulescu: aham si interviul ala contine si un test ceva sa ma testati asa?
Sorin Onicas: da, sigur ca da
Sorin Onicas: sa vedem care sunt abilitatiile dumneavoastra 
Sorin Onicas: cam ce stiti sa faceti asa?
Sorin Onicas: va descurcati cu elevii?
Raluca:* Radulescu:  da stiu dar mi-e cam frik pt k eu am terminat liceul acum 2 ani si nu am mai pus asa mana pe carte nus cum sa explic nu am facut decat sa ajut unii copii de aici
Raluca:* Radulescu: sa ii ajut  la cum sa invete mai usor biologia
Sorin Onicas: adica ai dat ore?
Raluca:* Radulescu: daaa cu elevii ma descurc destul de bine
Raluca:* Radulescu: le-am facut si cateva referate aici pt domnu’ petre
Raluca:* Radulescu: doar i-am ajutat cand au avut neoie nu am dat ore oficial la scoala
Raluca:* Radulescu: ……
Sorin Onicas: inteleg
Sorin Onicas: poi ai putea sa mai repeti unele lucruri
Sorin Onicas: ce nu prea ai studiat in ultimul timp asa
Sorin Onicas: partea cu plantele sau animalele?
Raluca:* Radulescu: plantele si animalele deci botanik asta am dat si la bac
Raluca:* Radulescu: am fost la anatomie dar doar la olimpiada
Raluca:* Radulescu: in slobozia
Raluca:* Radulescu: atat
Raluca:* Radulescu: nu am vrut sa dau bacul la anatomie ca si-asa eram destul de inkrkta ca am dat si la istorie si deja  era prea mult de invatat
Sorin Onicas: si pe cat ai iesit la olimpiada, daca nu sunt prea discret?
Raluca:* Radulescu: pai  sincer nici nu mai stiu dar  nu am reusit mai departe
Raluca:* Radulescu: partea cu anatomia a fost mai mult asa o ambitie
Raluca:* Radulescu: eu am facut biologia in liceu cu doamna Badica Ana
Raluca:* Radulescu: nus daca o cunoasteti
Sorin Onicas: daaa, e o doamna foarte de treaba 
Raluca:* Radulescu: daaaaaaaaaaaa
Raluca:* Radulescu: :d
Raluca:* Radulescu: am prins drag de materia asta mai mult pt doamna
Sorin Onicas: dar vedeti care’i chestia
Sorin Onicas: noi avem niste copii de clasa a VI-a foarte obrasnici asa
Sorin Onicas: adica nu stiu, nici parintii nu prea mai dau o buna educatie  copiilor
Sorin Onicas: pentru ca multi tineri sunt prosti-crescuti, iar in multe licee sunt probleme
Sorin Onicas: sa nu mai vorbesc de scoli profesionale
Raluca:* Radulescu: :))
Raluca:* Radulescu: stiti ceva………..
Sorin Onicas: vorbeste la pertu te rog
Raluca:* Radulescu: cel mai important lucru in buna purtare a copiilor este caracterul acestora
Raluca:* Radulescu: ok
Sorin Onicas: da sigur, si sa le castigi inima, printre altele…
Raluca:* Radulescu: pt k unii asa sunt orikta educatie ar primi de la parinti, ei daca nu au un model sau daca nu au un anturaj adecvat
Raluca:* Radulescu: …………
Raluca:* Radulescu: e foarte greu sa isi revina
Raluca:* Radulescu: iar cei de la clasa a VI-a cred eu ca i-as putea FORMA
Raluca:* Radulescu: nus eu una ma inteleg bine cu toti…incepand  de la 4 anisori in sus
Sorin Onicas: pai atunci e foarte bine, prindeti la copii
Raluca:* Radulescu: tot ce conteaza cred eu….e sa le dai putin incredere in ei si sa le arati makr un pic ca ii intelegi
Raluca:* Radulescu: am si cativa copii pe care ii meditez la matematik
Raluca:* Radulescu:🙂
Raluca:* Radulescu: sunt calasa a2a si a3a park
Raluca:* Radulescu: decii saracii ei la varsta lor…..invata muuult mai greu adik prind muult mai greu
Sorin Onicas: daaa, si asta poate pentru ca sunt preocupatii de altceva
Raluca:* Radulescu: exact
Sorin Onicas: acum sunt foarte multe atractii pentru tineri…
Sorin Onicas: inainte nu prea aveai ce sa faci
Raluca:* Radulescu: :))
Raluca:* Radulescu: stiti eu o sa vin vineri si pregatita dar  cu biologia animala si vegetala
Sorin Onicas: sigur, e bine pe vineri
Sorin Onicas: oricum sper sa nu aveti probleme cu ai mici
Raluca:* Radulescu: dar acum trebuie sa imi spuneti dumneavoastra la ce ora va voi gasi si pe unde vine scoala un reper
Raluca:* Radulescu: va rog
Sorin Onicas: daca ma credeti saptamana trecuta un pusti din aceasta clasa
Sorin Onicas: intr’o pauza a legat un caine mort si l’a tarat cu sfoara prin holul scolii
Raluca:* Radulescu: ooo thoamneeeeeeee
Raluca:* Radulescu: pai aveti vreun psiholog al scolii?
Raluca:* Radulescu: sau urmeaza……….
Sorin Onicas: partea proasta e ca astfel de cazuri sunt in crestere, si asta nu doar in scoala noastra
Sorin Onicas: sigur ca avem
Sorin Onicas: dar sti cum e
Sorin Onicas: daca cineva merge la psiholog, rade toata scoala 
Sorin Onicas: din pacate..
Raluca:* Radulescu: offf au o conceptie gresita despre asta
Sorin Onicas: sigur
Sorin Onicas: dar in occident nu e asa
Sorin Onicas: acolo e o obisnuinta sa mergi la psiholog
Sorin Onicas: ar trebui si noi sa ne domesticim o data 
Raluca:* Radulescu: :))
Raluca:* Radulescu: da la fel si cu asigurarile
Raluca:* Radulescu: am  fost un fel de agent la o firma din asta de asigurari in constanta
Raluca:* Radulescu: dar …. nu am mai putut sta acolo mult timp si a trebuit sa plec
Sorin Onicas: asa
Raluca:* Radulescu: romanii saracii cum aud sa dea niste bani cu toate ca e pt siguranta lor………….
Raluca:* Radulescu: fug manknd pamantul
Raluca:* Radulescu: :))))
Sorin Onicas: asta asa e :))
Sorin Onicas: si mai ales cand e vorba de vandut, si’ar vinde si partzile corpului 
Raluca:* Radulescu: :)) daaa
Raluca:* Radulescu: cu toate ca in urmatoarea clipa sarcul corp nu ar mai functiona cum trebuie si intr-un termen scurt ai deveni leguma
Raluca:* Radulescu: :))
Sorin Onicas: daaa, nu se mai gandesc la asta cand e vorba de bani
Sorin Onicas: apropo de asta
Sorin Onicas: noi avem un cabinet de biologie mai modern ca sa zic asa
Raluca:* Radulescu: aham….
Sorin Onicas: eu sper totusi sa va descurcati
Sorin Onicas: sau mai intamplat cazuri in care unele recipiente din laborator au fost sparte de catre elevi
Sorin Onicas: de asta vreau sa va spun, sa aveti mare grija pe parcursul orei
Sorin Onicas: sa nu va faca astfel de probleme
Raluca:* Radulescu: da am inteles
Sorin Onicas: pentru ca ele sunt scumpe
Sorin Onicas: si pe criza asta, putina economie nu strica…
Raluca:* Radulescu: da stiu saraca doamna de la liceu era un pic speriata cu noi knd eram cls a9a
Raluca:* Radulescu: pt k nu ne cunostea foarte bine
Raluca:* Radulescu: dar pe parcursul anului am dovedit ca eram cei mai cuminti copii din liceu
Raluca:* Radulescu: :d
Sorin Onicas: a scapat cu constiinta curata 
Raluca:* Radulescu: exact :))
Sorin Onicas: e bine ca in trecut a’ti avut o comportare exemplare
Sorin Onicas: vi’a prins bine 
Sorin Onicas: sper sa da’ti un exemplu si la catedra
Raluca:* Radulescu:  sper si eu
Raluca:* Radulescu: ok dar pe unde vine scoala?
Sorin Onicas: cunosti orasul slobozia?
Raluca:* Radulescu: da
Sorin Onicas: e chiar langa scoala nr 3 daca sti
Sorin Onicas: sau langa parcul garii
Raluca:* Radulescu: offf eu stiu asa CMJ, ialomita, gara
Raluca:* Radulescu: aaaaaaa
Sorin Onicas: e pe strada matei basarab
Raluca:* Radulescu: aham cred ca o sa ma descurc doar nu sunt peste mari si tari :))
Raluca:* Radulescu: dar la ce ora sa fiu acolo?
Sorin Onicas: oricum e orasul mic, ar trebui sa gasiti imediat 
Sorin Onicas: poi la ora 10 dimineata daca puteti sa veniti
Raluca:* Radulescu: eu am un autobuz care ajunge in sz tocmai la 8 fara ceva
Raluca:* Radulescu: aham e bine
Sorin Onicas: daca vreti puteti sa luati si un taxi, e mai usor asa sa gasiti 
Raluca:* Radulescu: daps
Sorin Onicas: si puteti ajunge pana la 10?
Raluca:* Radulescu: da
Sorin Onicas: e perfect pana atunci 
Sorin Onicas: de salariu vom discuta la interviu
Raluca:* Radulescu: da e si normal
Raluca:* Radulescu: scoala e cu clasele 1-8?
Sorin Onicas: da , sigur ca da
Raluca:* Radulescu: ok atunci ne vedem vineri si sper sa fie bine
Raluca:* Radulescu: ma pun nitelus asa pe rasfoit
Sorin Onicas: bine atunci 
Sorin Onicas: si pana vineri
Sorin Onicas: daca vreti sa ne vedem
Sorin Onicas: puteti sa da’ti pe 0tv
Sorin Onicas: k sunteti in direkt la „Nu te supara frate” cu gabriel fatu 
Sorin Onicas: buna seara doamna raluca 
Sorin Onicas: a fost o farsa 
Raluca:* Radulescu: sallll
Raluca:* Radulescu: :))
Raluca:* Radulescu: fain……….
Sorin Onicas: sper k nu va suparati 
Sorin Onicas: doar noi am regizat impreuna farsa asta, nu’i asha?
Raluca:* Radulescu: deci ne mai vedem vineri? :)))
Raluca:* Radulescu: nope
Sorin Onicas: ne vedem, dar pe 0tv )
Sorin Onicas: ca atunci dam reluarea 
Raluca:* Radulescu: aaa ce aiurea
Raluca:* Radulescu: naspa
Sorin Onicas: farsa vi’a fost facuta de prietenul dumneavoastra cel mai bun :))
Raluca:* Radulescu: care?
Sorin Onicas: george 
Raluca:* Radulescu: aham daia m-a intrebat numele intreg
Raluca:* Radulescu: :))))))
Sorin Onicas: aoolloo :))
Sorin Onicas: vrea sa va transmita prin aceasta farsa ca va iubeste mult :*
Raluca:* Radulescu: :))))
Sorin Onicas: am vrut sa va fac farsa de aseara, dar mi’ati dat ignore pe un id 
Raluca:* Radulescu: da dar si acum ma gandeam asa………
Raluca:* Radulescu: n-are cum
Raluca:* Radulescu: :)))
Sorin Onicas: am avut noroc inseamna :))
Raluca:* Radulescu: pt k normal sa te duci undeva la interviu… tra la la
Raluca:* Radulescu: nu intrii asa pe mes si gata
Sorin Onicas: daaa, kiar si yo m’am mirat k ma’ti crezut :))
Raluca:* Radulescu: dar am continuat sa vad cat tine
Raluca:* Radulescu: :))))
Raluca:* Radulescu: da stii nu e bine sa dai apa la moara cateodata?
Raluca:* Radulescu: :))))
Sorin Onicas: uneori nu 
Sorin Onicas: aveti sa’i transmiteti la george vreun mesaj?
Raluca:* Radulescu: pai…… nu
Raluca:* Radulescu: :)))
Sorin Onicas: vreo melodie ceva, sa’i dedicati? 
Raluca:* Radulescu: hmmmmmm
Raluca:* Radulescu: da, cel mai prost din curtea scoliii ombladon va rog
Raluca:* Radulescu: :))))
Sorin Onicas: aaaoollooo :))
Raluca:* Radulescu: faza cu cainele a fost tare
Sorin Onicas: ma bucur ca vi’a placut 
Raluca:* Radulescu: era asa, rupt din filmele alea horror
Sorin Onicas: farsa o puteti vedea pe site’ul meu personal https://vorbedinpopor.wordpress.com/, peste cateva min cand am sa’ o public 
Sorin Onicas: aaooollooo :))
Sorin Onicas: cik horror-comedie 
Raluca:* Radulescu: da
Raluca:* Radulescu: ok ms
Sorin Onicas: faza e ca am avut iubita din slobozia :))
Raluca:* Radulescu: :))
Raluca:* Radulescu: ooooo
Sorin Onicas: si kiar la matei basarab e la liceu 
Raluca:* Radulescu: aham
Sorin Onicas: de asta am mai stiut cateceva 
Raluca:* Radulescu: daia am si intrebat de mii si mii de ori de ce scoala
Raluca:* Radulescu: de ce clasele 1-8?
Raluca:* Radulescu: aici cine nu s-a prins?
Raluca:* Radulescu: :))
Sorin Onicas: :))
Sorin Onicas: dar are si liceu scoala asta 
Sorin Onicas: ii o cladire alaturata
Sorin Onicas: si ii si 1-8
Raluca:* Radulescu: aham ce sa zic bine informat mai sunt si fetele astea buuune de ceva ah?
Raluca:* Radulescu: :))
Sorin Onicas: poi asha e bine sa fii 
Sorin Onicas: si e bine de noi k avem internetul la dispozitie 
Raluca:* Radulescu: poate ma intalnesc la o bere cu el sa ii dau o sticla-n kp
Raluca:* Radulescu: :))
Sorin Onicas: aaoollooo :))
Raluca:* Radulescu: sau…….mai bine sa ne plangem amarul asa
Sorin Onicas: la vreo telenovela? 
Sorin Onicas: k ruleaza destule 
Raluca:* Radulescu: ei telenovela…………
Raluca:* Radulescu: thoamneeeee nu pplac
Sorin Onicas: ooo ce bine 
Sorin Onicas: aici unde locuiesc yo
Sorin Onicas: pana si unii din prietenii mei buni se uita la telenovele =))
Raluca:* Radulescu: :)))
Sorin Onicas: dezmostenirea, o facut ravagii 
Raluca:* Radulescu: daca ma uitam la telenovele acum ma zgariam pe ochi ca cineva mi-a facut faza asta si nu mai vb toata viata cu respectivul si in plus si pe patul de moarte urlaaam la el sa ma lase in pace sa mor linistita
Raluca:* Radulescu: :)))
Raluca:* Radulescu: asta da telenovela
Sorin Onicas: aaaooolllloooo :))
Sorin Onicas: aveti imaginatzie pt scenarii 
Raluca:* Radulescu: sper ca daca il postezi nu vede nimeni id sau ceva anume………….
Sorin Onicas: poate veniti o data la 0tv sa regizam vreo telenovela, asha cum am facut si cu anka dak o stiti :))
Sorin Onicas: id nu vede, doar niku’ dumneavoastra
Raluca:* Radulescu: care anka?
Raluca:* Radulescu: aham
Sorin Onicas: anka care o tot sunam noaptea in direkt la 0tv 
Raluca:* Radulescu: nuuuuu nu imi place sa apar la tv ce naiba mai e si aia
Raluca:* Radulescu: nuuuu nu e pt mine
Sorin Onicas: cea care vroia sa se marite cu un arab
Sorin Onicas: nu urmareatzi farsele lu gabriel fatu cand eram la dan diaconescu? 
Sorin Onicas: aq cati’va ani 
Raluca:* Radulescu: nope
Raluca:* Radulescu: nu ca eu sunt asa… cu tv-ul nu ma prea uit
Raluca:* Radulescu: si cand ies din kasa
Raluca:* Radulescu: park as fi asa rupta de realitate)))
Sorin Onicas: aaoolloo 
Sorin Onicas: poate pt k nu iesiti prea des 
Sorin Onicas: bine doamna raluca 
Raluca:* Radulescu:🙂
Sorin Onicas: o seara placuta va doresc sa aveti in continuare 
Raluca:* Radulescu: ms la fel
Sorin Onicas: si nu uitati, dak vreti sa imi spuneti ceva, sau sa faceti vreo farsa cuiva
Sorin Onicas: puteti sa luati legatura cu mn pe id gabbyy_2009 
Raluca:* Radulescu: aa ala e oficial
Raluca:* Radulescu: ?
Raluca:* Radulescu: :))))
Sorin Onicas: dooaahh 
Raluca:* Radulescu: ok
Raluca:* Radulescu: te pooop
Raluca:* Radulescu: bye bye
Sorin Onicas: si yo 
Sorin Onicas: la revedere…

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Gabriel Fatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Gabriel Fatu – Farsa cu profesoara

  1. This website is often a walk-through like the information you wanted in regards to this and didn’t know who to question. Glimpse here, and you will certainly discover it.

  2. I dugg some of you post as I thought they were extremely helpful handy

  3. Surely,Chilly location! We stumbled on the cover and I’m your own representative. limewire limewire

  4. seokatalog spune:

    Thanks for your write-up. I also think laptop computers have grown to be more and more popular nowadays, and now are sometimes the only sort of computer used in a household. Simply because at the same time they are becoming more and more inexpensive, their computing power is growing to the point where there’re as potent as desktop from just a few years back.

  5. I beloved as considerably as you are going to obtain performed appropriate here. The comic strip is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an impatience more than which you would like be handing more than the following. sick unquestionably come more before once again since precisely exactly the same just about extremely regularly inside of case you shield this hike.

  6. I enjoy this site, will undoubtedly arrive back. Make sure you carry on writing high quality posts.

  7. I am impressed with this website , genuinely I’m a big fan .

  8. Thanks for your publication. I also think that laptop computers have grown to be more and more popular currently, and now are sometimes the only sort of computer found in a household. It is because at the same time they are becoming more and more inexpensive, their computing power keeps growing to the point where they’re as strong as desktop out of just a few in years past.

  9. katalog seo spune:

    Thanks for your post. I also believe laptop computers have gotten more and more popular right now, and now tend to be the only sort of computer utilised in a household. This is due to the fact that at the same time actually becoming more and more very affordable, their computing power keeps growing to the point where they’re as effective as pc’s from just a few in years past.

  10. Hi there, just became alert to your blog via Google, and located that it truly is truly informative. I’m gonna watch out for brussels. I will likely be grateful in case you continue this in future. Numerous people will likely be benefited from your writing. Cheers!

  11. seo katalog spune:

    Thanks for your publication. I also think that laptop computers are becoming more and more popular currently, and now in many cases are the only form of computer utilised in a household. It is because at the same time actually becoming more and more reasonably priced, their working power is growing to the point where these are as effective as desktop out of just a few years ago.

  12. katalogseo spune:

    Thanks for your publication. I also think that laptop computers are getting to be more and more popular these days, and now in many cases are the only sort of computer utilized in a household. This is due to the fact that at the same time that they’re becoming more and more reasonably priced, their computing power keeps growing to the point where there’re as robust as pc’s coming from just a few years ago.

  13. This is the right weblog for every person who wishes to be familiar with this subject. That you are aware of a terrific deal of its virtually tricky to argue to you (not too I personally would want…HaHa). You actually put a new spin utilizing a topic thats been written about for many years. Amazing stuff, just outstanding!

  14. Wholesale Low-cost Handbags Will you be ok merely repost this on my web site? I’ve to allow credit exactly where it can be due. Have got a great day!

  15. Can you give me some ideas for piece of software writing?

  16. This is a correct blog for would like to uncover out about this subject. You realize a good deal its almost challenging to argue along (not that I personally would want…HaHa). You in fact put the latest spin with a topic thats been discussed for a long time. Fantastic stuff, just fantastic!

  17. I genuinely delighted to uncover this internet site on bing, just what I was looking for : D too saved to fav.

  18. You produced some decent points there. I looked online for your issue and located many people will go together with with the website.

  19. I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.

  20. cartier love spune:

    I enjoyed the post. There is some good information here to bookmark.

  21. Just wanted to give you a shout from the valley of the sun, great information. Much appreciated.

  22. Very! Very! Very! impressed with your article. And as always¡­very. very, very proud of you!

  23. I would very much like to agree with the previous commenter! I find this blog really useful for my uni project. I hope to add more useful posts later.

  24. Great post for us artists, thank you for posting it! Cheers!

  25. Very! Very! Very! impressed with your article. And as always¡­very. very, very proud of you!

Lasă un răspuns

