Gabriel Fatu (de resita) in direkt pe 0tv


Stiti bine ca marele actor Gabriel Fatu de pe OTV. s’a lasat acum mult timp de farse. Insa yo m’am gandit sa revin in locul lui, si prin urmare inregistrez aici pe facebook prima farsa. Daca cineva doreste sa’i fac cuiva o farsa, puteti sa ma contactati pe messenger (gabbyy_2009@yahoo.com) sau lasati’mi un mesaj pe facebook.

bobocel mic si scump boaca: buna🙂

gabbyy: buna

gabbyy: sunte’ti doamna any?

bobocel mic si scump boaca: da

bobocel mic si scump boaca: dumneavoastra cn sunteti?

gabbyy: sarut’mana cu respect :*

gabbyy: sunt mihai petrascu de la firma de salubritate

bobocel mic si scump boaca: ;;)

gabbyy: am vazut ca a’ti depus un cv la noi

bobocel mic si scump boaca: dada

gabbyy: pe site’ul http://www.urbansa.ro/

gabbyy: am vrut sa va trimit un email de confirmare

gabbyy: dar v’am vazut on pe mess si am zis sa va dau add :d

bobocel mic si scump boaca:🙂

bobocel mic si scump boaca: asa si?

gabbyy: am vrut sa va spun ca avem posturi disponibile

gabbyy: si daca doritzi, de luni puteti veni sa da’ti o proba

bobocel mic si scump boaca: pt ce post?

gabbyy: poi avem mai multe posturi disponibile

gabbyy: de asta vi’am zis sa veniti luni, da’ti o proba si vedem in ce categorie va incadram

bobocel mic si scump boaca: si ce categorii aveti?

gabbyy: poi dupa cum bine stiti firma noastra se ocupa cu recoltarea deseurilor

gabbyy: adik mergeti cu masina de gunoi si recoltati deseurile din orash

bobocel mic si scump boaca: da

bobocel mic si scump boaca: super tare

gabbyy: sau mai avem o categorie aici in firma, sa strangeti deseurile de la toaleta firmei

gabbyy: aici avem nevoie mai mare de oameni, daca a’ti fi disponibila

bobocel mic si scump boaca: sunt disponibila pt orice post

bobocel mic si scump boaca: :))

gabbyy: stiti asa sa da’ti cu mopu pe jos, sa curatatzi wc dupa toti nesimtiti?

bobocel mic si scump boaca: da normal

If I tell you a secret: si daca se infunda wc

If I tell you a secret: ce faceti?

bobocel mic si scump boaca: ma bag il el =))

gabbyy: :))

gabbyy: pana luni sa va mai ganditi la acest aspect

gabbyy: yo va angajez, dar daca se intampla sa se infunde wc, doamne fereste, sa stiti ce sa faceti :))

bobocel mic si scump boaca: da cum sa nu

bobocel mic si scump boaca: ma voi gandi

bobocel mic si scump boaca: doar la acest lucru

bobocel mic si scump boaca: hai sa terminam cu glumele =))

gabbyy: care glume:-/

bobocel mic si scump boaca: cele mai sus mentionate :))

gabbyy:😕

gabbyy: cum adica, nu a’ti depus cv la noi?

bobocel mic si scump boaca: nu domnu nu nu

bobocel mic si scump boaca: :))

gabbyy: poi cum, ca am primit un email de la dumneavoastra

gabbyy: asa scrie, doamna anyta boacana

gabbyy: semnat

bobocel mic si scump boaca: fix de la mn la-ti primit

bobocel mic si scump boaca: :)))

gabbyy: poi asa am adresa dumneavoastra e de email

gabbyy: altfel nu as fi avut cum sa va dau add :))

bobocel mic si scump boaca: ei in fine nu e asa

gabbyy: dar cum?

bobocel mic si scump boaca: uitate si ai sa afli

gabbyy: daca nu vreti postu/ spuneti’mi in mod direct

bobocel mic si scump boaca: deci iti sp in mod direct

bobocel mic si scump boaca: nam chef de mistouri la ora asta

gabbyy: dar uita’ti ca noi mai avem locuri si pentru postul de secretara

gabbyy: daca v’ar interesa

bobocel mic si scump boaca: nu ms

gabbyy: nu vreti sa fiti secretara mea?

bobocel mic si scump boaca: a dumneavoastra da cum sa nu

bobocel mic si scump boaca: dc nu ati sp asa de la inceput

gabbyy: hai ca v’am vazut in poza de pe cv, sunteti bunaciune :d

gabbyy: adica sunteti o femeie bine dotata, asa ;))

bobocel mic si scump boaca: da sunt

bobocel mic si scump boaca: normal

gabbyy: momentan, mai am 3 fete care vor sa ocupe postul

gabbyy: dar daca veniti luni putem sa ne intelegem

gabbyy: si va angajez :d

gabbyy: ce ziceti?

bobocel mic si scump boaca: da unde sa vin

bobocel mic si scump boaca: spunetim adresa va rog

gabbyy: la firma noastra URBAN S.A pe strada caminelor nr 73

gabbyy: luni de la ora 11:00 puteti sa veniti?

bobocel mic si scump boaca: bn

bobocel mic si scump boaca: voi fi acolo

gabbyy: si pana luni daca vreti sa ne vedem

gabbyy: puteti sa deshideti televizorul si sa da’ti pe 0tv, ca suntem in direct la „Nu te supara frate” :d

gabbyy: buna ziua, doamna any, sunt gabriel fatu

gabbyy: a fost o farsa

gabbyy: :)))

bobocel mic si scump boaca: =)))

bobocel mic si scump boaca: miam dat seama :p

gabbyy: :d

bobocel mic si scump boaca: si e seara din pacate

gabbyy: poi noi nu tinem cont de ora ;))

bobocel mic si scump boaca: :))

gabbyy: cand ne zice domnu’ diaconescu sa facem farsa, nu putem obiecta :)))

gabbyy: farsa vi’a fost facuta de prietena dumneavoastra cea mai buna :d

gabbyy: loredana

gabbyy: vreti sa’i transmiteti vreo dedicatie, ceva? :>

bobocel mic si scump boaca: da sp si mie unde sa va ascult?

gabbyy: poi o sa puteti reciti convorbirea pe blogul meu personal ;))

gabbyy: http://www.facebook.com/gabby013

gabbyy: cand am sa o postez la notitze

gabbyy: si mai aparem din cand in cand pe http://www.mp3calnic.com/

bobocel mic si scump boaca: bn bn

bobocel mic si scump boaca: si care loredana

bobocel mic si scump boaca: ??

gabbyy: o fata, loredana mi’a zis ca are id dumneavoastra in lista

gabbyy: m’a contaktat si mi’a zis: nah, fa’i si tu lu asta o farsa

gabbyy: ca nu stiu cati ani are, nu stiu unde sta, fa sa vedem ce zice

gabbyy: si asa am cazut de acord :d|

bobocel mic si scump boaca: oky

gabbyy: dar de unde sunte’ti?

bobocel mic si scump boaca: bn mai vb k tre sa plec

bobocel mic si scump boaca: pa

gabbyy: bine

gabbyy: o seara placuta :d

About gabbyy

"Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb..."
Acest articol a fost publicat în Gabriel Fatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

